EĞİTMENLERİMİZ

Ayşe Topaktaş Demir

LSC bünyesinde Kurucu Ortak olarak projeler geliştiren, eğitim tasarlayan ve danışmanlık yapan Ayşe Topaktaş Demir 1996 yılında Marmara Üniversitesi’nden mezun oldu. 

Aynı üniversitede eğitim bilimleri alanında yüksek lisansını tamamlamdı. 2000-2003 yılları arasında Londra’da yaşarken, bir yandan Univesity of London’da İnsan Kaynakları yönetimi üzerine master programını tamamladı ve diğer yandan City University, North London University gibi bir çok kurumdan Davranışsal Gelişim üzerine eğitimler aldı.

1996 – 2016 yılları arasında organizasyonel gelişim odağından ayrılmadan bir çok farklı kurumda görev aldı. İsviçre Sigorta’da çalıştığı yıllarda, acentelere farklı konularda eğitim veren Ayşe, JTI’da uzun yıllar hem Pazarlama hem de Sanayi şirketinin eğitim müdürlüğü görevini üstlendi.

 
Kurumsal hayatta ki kariyerinin son yıllarını geçirdiği TEB’de Yetenek Yönetimi departmanını kurdu, Fortis-TEB birleşme sürecinde insan kaynakları süreçlerinin proje liderliği yaptı, daha sonra çalışan bağlılığı projelerinin liderliğini yaptığı dönemde Great Place to Work ödülünü ve Top Employers of Europe sertifikasını TEB’e kazandırdı. Kurum kültürü projelerini yürütürken 1 yıldan uzun bir süre İç İletişim Departman sorumluluğunu da üstlendi. 


Psikodrama, Gestalt ve Yaşantısal Öğrenme, Yönetici Koçluğu, Organizasyonel ve Sistemsel Koçluk (ORSC), Mindfulness (Bilinçli Farkındalık) alanlarında sertifikaları bulunmakta ve Mindfullness Tabanlı Şefkat ve Mindfullness tabanlı Stres Azaltım programlarının Eğitimci sertifikasyon programına devam etmektedir. 
Toxic İletişim, Organizasyonlarda İlişki Yönetimi, Liderlik Gelişimi, Ekip İletişimi ve İşbirliği , Güven Odaklı İlişki Yönetimi, Yönetici Koçluğu ve Takım Koçluğu , Kültürel Entegrasyon ve Çalışan Bağlılığı & Mutluluğu  konularında çalışmalarını yürütmektedir. 


Chiesi İlaç, Ingage , Atlas Sea , Greyder, Aras Kargo, Coşkunöz Holding, Daikin, Akbank, Mercedes Finansal Hizmetler, Koton, LCW, Defacto, Brightstar, Amgen Türkiye, Amgen Dubai, Mustafa Nevzat, EKOL Lojistik, Danone Hayat, ENGIE Enerji, Enerya Enerji, Berko İlaç, Mayr Melnhoff, Oxford Yayınları, Yıldız Entegre gibi kurumlarda bir çok program yürütmüş ve bazılarında hala devam etmektedir.

Meltem ATA

1995 yılında Boğaziçi üniversitesinden mezun olan Meltem Ataç, kariyerine Velux firmasında başladı.


Aynı üniversitede Finans ve Pazarlama sertifikasyon programını tamamlayan Meltem, kariyerine perakende sektöründe (GAP, Carrefour ve Flormar) İnsan Kaynakları alanında farklı rollerde devam etti. 

İnsan Kaynakları Stratejileri oluşturma ve Yetenek Yönetimi konularında uzmanlaşmış olup, verimlilik ve daha iyi iş sonuçlarına ulaşmak için pragmatik insan kaynakları çözümleri sunmaktadır.

Kariyerinin her seviyesinde eğitim ve gelişim ile içiçe olan Ataç, yurtdışında çeşitli liderlik ve değişim yönetimi eğitimlerini vermek üzere sertifikalar almıştır. Eğitim verdiği konuların başında Liderlik, Geribildirim, Performans Yönetimi, Stres Yönetimi, Yetenekleri Elde Tutmak , Kadın ve Liderlik gelmektedir. ICF onaylı ADLER International koçluk programını tamamlayan Ataç, farklı seviyelerdeki danışanlarına koçluk ve mentorluk şapkası ile ulaşmaktadır.
Sertifikaları 
Adler Coaching
eCornell , USA - Supervisory Studies Certificate
Ken Blanchard Company , San Francisco , USA -Situational Leadership II - Certified Trainer
Career Systems International, San Francisco , USA -Love’em or Lose’em  - Certified Trainer
Ken Blanchard Company , San Francisco , USA -Situational Self Leadership - Certified Trainer
Linkage , San Francisco , USA -Leading Organizational Transition (William Bridges) - Certified Trainer
İnsan Kaynakları Sistemlerinin Kurulması ve Geliştirilmesi, Organizasyonel Yapılanma ve Gelişim, Süreç Yönetimi, Yetenek ve Kariyer Yönetimi, İş Değerleme, Ücret Yönetimi ve Ödüllendirme konularında danışmanlık hizmetleri vermektedir.
Halen Metro Grup Marketlerinde liderlik gelişim programlarını yürütmektedir.