Over 10 years we help companies reach their financial and branding goals. Maxbizz is a values-driven consulting agency dedicated.

Gallery

Contact

+1-800-456-478-23

411 University St, Seattle

maxbizz@mail.com

Projelerimiz​​

Learning Solution Center olarak gerçekleştirdiğimiz projelerden farklı çözümler içerenleri sizinle paylaşmak istiyoruz ki ihtiyaçlara nasıl çözümler üretebildiğimiz hakkında fikir verebilelim.

Daha fazla vaka ve proje örneğini görmek isterseniz bizimle iletişime geçebilirsiniz. 

Fark Yarattığımız Projelerimizden Bazıları:

Sektör: Finans 

İHTİYAÇ: Farklı departmanlarda ekip içi işbirliğinin arttırılması. Yöneticilerin geri bildirim kültürünü yaygınlaştırması için iletişimde ustalaşması

GELİŞİM PROGRAMI:

2 ayrı ekip için 2 modülden oluşan TEAM COLLABORATION eğitimi gerçekleştirildi.

Orta kademe yöneticilere 10 ayrı seans ve yarım günden oluşan «MASTERY in COMMUNICATION and FEEDBACK» programı gerçekleştirildi.

Deneyimsel öğrenmenin ana amaç olduğu eğitimde, her seans da iletişimde farklı bir teori işlendi.

Talep eden yöneticilere 6 seanstan oluşan birebir KOÇLUK görüşmesi gerçekleştirildi.

Sektör: Otomotiv Finans

İHTİYAÇ : İleride Yönetici olma potansiyeli olan kişilerin liderlik yolculuğunda yetkinliklerinin geliştirilmesi, kurum içinde iletişim kültürünün birbirini besleyen, geribildirim veren, zorlayabilen kültür hale gelmesi

ÇÖZÜM: Genç yeteneklerin, kendi liderlik tarzlarını geliştirecek bir akademi programına katılması, aynı katılımcıların kültürün değişimine elçilik yapmaları

GELİŞİM PROGRAMI :

5 modülden oluşan Potansiyelini Keşfet Liderlik Programı – 16 ay süre içerisinde

  • Kendini Tanı – Algılarını Tanı

  • Geri bildirim – Çatışma Yönetimi

  • Koçluk – Mentorluk

  • Diğerlerini Yönet – İkna et

  • Değişime Liderlik Et

Her modül sonrasında katılımcılar ile birebir takip koçlukları gerçekleştirildi ve kişilerin gelişimleri IK ve yöneticileri ile birlikte takip edildi. Eğitim boyunca online destek kanalından da faydalanıldı. 

Sektör: Üretim

İHTİYAÇ: Organizasyonda var olan TOXIC iletişim (dedikodu, insiyatif almama, verimsizlik, şikayet) kültürünü azaltmak

GELİŞİM PROGRAMI:

  • Tüm yönetici ve çalışanların katıldığı FARKINDALIK SUNUMU

  • Üst düzey ve orta kademe yöneticiler ile çalışanların katıldığı 2 ayrı grup ile ÇALIŞTAY gerçekleştirildi. Odak iyileştirme konuları belirlendi.

  • Değişim Elçileri belirlendi ve 3 modüllük İLİŞKİ YÖNETİMİ eğitimini tamamladılar

  • Değişim Elçilerine İYİLEŞTİRME PROJELERİ atandı ve PROJE YÖNETİMİ eğitimi verildi

  • Yöneticilere bu sürece destek olmaları için MENTORLUK eğitimi verildi

  • Proje sürecine mentorluk yapıldı

Sektör: Karma grup ve Online

İHTİYAÇ: Konfor alanımızdan çıktığımız ve stres olduğumuz Pandemi Günlerinde TOXIC İletişimin tuzaklarına düşmenin kaçınılmazlığının farkındayız. Bu zehirli iletişim tarzını azaltmak ana amacımızdı. 

ÇÖZÜM: Learning Solution Center olarak , “Pandemi Günlerinde TOXIC İletişimden Arınma” Platformunu kurduk.

Sosyal Medya kanallarından yaptığımız bildirimler ile karma gruplar oluşturarak ilgisi olan kişiler ile uzmanları buluşturduk. Bu oluşuma bir süre sonra kurumlar da çalışanları ile dahil oldular. Eğitim ve seminerlerin tamamı ücretsiz olarak sunuldu.

Eğitim ve Seminer Başlıkları: (bugüne kadar verilen) 

  • Pandemi Günlerinde TOXIC İletişimden Arınma” | 2 saat x 2 seans | Ayşe Topaktaş Demir 

  • Pandemi Günlerinde Mindfullnes” | 2 saat | Handan Şefik Oral 

  • Dişil Enerji ve Liderlik” | 2 saat | Ece Süeren Ok  

  • Jung Koçluğu yaklaşımında Pandemi” | 2 saat | Ebru Ölçer 

  • Pandemi öncesi ve sonrasında Dijitalleşme” | 2 saat | İnci Abay Cansabuncu

Eğitimler ve paylaşımlar devam edecek.